تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۷
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۳۴۴۰۵۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
وزیر صمت در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه گل‌گهر:

گل‌گهر مدیری بسیار توانمند و پاکدست دارد

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در رأس هیأتی و در ادامه سفر به استان کرمان عصر امروز پنجشنبه ۳۱ خرداد وارد منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان شد و پس از افتتاح ۲ پروژه، در جمع مدیران شرکت‌های این منطقه سخنرانی کرد.

به گزارش می‌متالز، دکتر علی‌آبادی به همراه استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس و جمعی از مدیران ارشد استان کرمان ابتدا در شرکت گهر انرژی سیرجان، واحد سوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی این شرکت را افتتاح و سپس بهره‌برداری از ۵۸ دستگاه دامپتراک و ۴ دستگاه بولدوزر را در پروژه نوسازی و تجهیز ماشین‌آلات معدنی شرکت گل‌گهر افتتاح کرد.

وی پس از آن در جمع مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل‌گهر طی سخنانی با تجلیل از شخصیت بی نظیر شهید آیت‌الله رئیسی گفت: از دیروز به استان کرمان آمدیم تا اگر کار ناتمامی از رئیس جمهور شهید باقی مانده باشد را تمام و روح ایشان را شاد کنیم.

دکتر علی‌آبادی خطاب به مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: شما مدیری بسیار توانمند، سالم و پاکدست هستید، پس همواره الگو بمانید و فساد را تحمل نکنید و با آن بجنگید.

وزیر صمت همچنین با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و توان مدیریتی در مجموعه گل‌گهر تصریح کرد: مهندسین خود را تقویت کنید و با نهاد‌های علمی و دانش‌بنیان در داخل و خارج از کشور ارتباط بگیرید و از عقل و ظرفیت‌های دانشی آنها بیاموزید.

وی با اشاره به افتتاح واحد سوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گهر انرژی گفت: افتخار ما و شما این است که این نیروگاه تمام و کمال ایرانی است و با فکر و تدبیر و مدل کنترل ایرانی به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر علی‌آبادی خطاب به همه مدیران منطقه گل‌گهر از آنها خواست به سمت خلق ارزش و بهره‌وری بالاتر بروند، شدت انرژی را کاهش بدهید و با بالا بردن ارزش افزوده و صادرات به دنیا نشان دهید که بعد از ۴۵ سال تحریم، سرمان با افتخار بالاست و در مسیر امید هستیم.

در این مراسم که استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس از دیگر سخنرانان آن بودند، مدیرعامل شرکت گل‌گهر وزیر صمت را شخصیتی الگو هم از نظر فنی و تخصصی و هم از نظر اخلاقی برای همه مدیران صنعتی کشور معرفی کرد و گفت: باید از این ذخیره ارزشمند بیشترین استفاده را ببریم.

گل‌گهر مدیری بسیار توانمند و پاکدست دارد

گل‌گهر مدیری بسیار توانمند و پاکدست دارد

گل‌گهر مدیری بسیار توانمند و پاکدست دارد

گل‌گهر مدیری بسیار توانمند و پاکدست دارد

عناوین برگزیده