تاریخ: ۰۲ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۳۴۴۰۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
به کمک متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) محقق شد؛

راه‌اندازی اولین طرح فولادسازی بومی کشور با دانش فنی داخلی

‌می‌متالز - شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) زیرمجموعه هلدینگ آسکوتک و یکی از بازو‌های توانمند و اجرایی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است که موفق شد با تولید دانش فنی و به کمک متخصصان ایرانی خود برای اولین بار واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری را راه‌اندازی و به تولید برساند.

به گزارش می‌متالز، شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) با دانش تمام بومی متخصصان خود توانست برای اولین‌بار در کشور با تکنولوژی، مهندسی، تأمین و ساخت قطعات داخلی در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان بایستد و یک واحد فولادسازی را به صورت کاملا بومی راه‌اندازی کند.

با تولید نخستین تختال شرکت فولاد سفیددشت در اسفندماه سال ۱۴۰۲ که با تکنولوژی بومی و با همت متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) محقق شد، ضمن کامل شدن چرخه تولید و ثبت دانش ساخت کارخانه فولادی، برگ زرین دیگری به افتخارات صنعت فولاد کشور افزوده شود.

توان متخصصان ایرانی در خلق چنین حماسه‌ای بدون نیاز به کشور‌های خارجی و با دانش تمام داخلی می‌تواند زمینه‌ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید و همچنین توجه به دانش داخلی شود.

واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت اولین طرح فولادسازی بومی کشور است که در شرایط تحریم تمامی مراحل ساخت، نصب و بهره‌برداری آن بدون حضور کارشناسان خارجی و به دست متخصصان شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) و شرکت فولاد پایا انجام گرفته است.

تحقق چنین پروژه عظیمی به دست متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) یک تحول عظیم در صنعت فولاد کشور و گواه این مساله است که جوانان این مرز و بوم به این خودباوری رسیده‌اند که به هر چیزی که بخواهند دست پیدا می‌کنند و تحریم‌های ظالمانه دشمنان هیچ اثری ندارد.

راه‌اندازی اولین طرح فولادسازی بومی کشور با دانش فنی داخلی

راه‌اندازی اولین طرح فولادسازی بومی کشور با دانش فنی داخلی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده