تاریخ: ۰۲ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۴۱۳۹
سرویس خبر : انرژی
مدیرکل صمت استان اردبیل مطرح کرد؛

دومین شهرک تخصصی آب کشور در نیر فعال است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان اردبیل گفت: دومین شهرک تخصصی آب کشور در شهرستان نیر واقع شده که با ظرفیت مناسب در حال فعالیت است.

به گزارش می‌متالز، «مسعود ایرانی» مدیرکل صمت استان اردبیل، شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید آب معدنی در شهرک تخصصی آب نیر اظهار کرد: ظرفیت این شهرک تخصصی در تولید آب معدنی استاندارد و باکیفیت ۱۲۰ میلیون لیتر است.

وی ادامه داد: در این شهرک واحد‌های مختلف تولید و بسته بندی آب راه‌اندازی شده و فرصت اشتغال برای ۲۵۰ نفر فراهم آمده است که این ظرفیت تا ۶۰۰ نفر قابل ارتقاست

مدیرکل صمت استان اردبیل، با بیان اینکه در این استان جهش تولید و صنعت در حال رخداد است، افزود: این فرآیند با احیای واحد‌های تولیدی و جذب سرمایه گذاران جدید در حال انجام است و در شهرک تخصصی آب واحد‌های خوبی در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش شد تا واحد‌های تولیدی متنوع در استان مجوز فعالیت گرفته و با جذب سرمایه گذاران بهبود اشتغال و ارتقای نرخ مثبت در این حوزه رقم بخورد.

ایرانی با قدردانی از فعالیت مناسب کمیته حمایت قضایی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با نگاه پشتیبانی از فعالان صنعتی و تولیدی گفت: در سال مزین به رونق تولید و مشارکت مردم تلاش بر این است تا اهداف موثر در این حوزه تحقق پیدا کند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده