تاریخ: ۰۲ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۳۴۴۱۵۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شرایط فروش اقساطی چانگان اس۳۵ اعلام شد

‌می‌متالز - کمپانی چانگان به تولید خودرو‌های سواری و تجاری مشغول است و محصولات خود را با برند‌های چانگان و چانا به بازار معرفی می‌کند.

به گزارش می‌متالز، این کمپانی یکی از این شرکت‌های نامدار در صنعت خودروسازی است که در بازار خودرو ایران نیز به خوبی فعالیت می‌کند.

چانگان CS۳۵ نخستین خودرو شاسی بلند این شرکت چینی محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۳ طراحی شده است.

شرایط فروش اقساطی خودرو چانگان اس ۳۵ می‌پردازد.

در این فروش اقساطی قیمت چانگان سی اس ۳۵ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است و برای خرید، پرداخت حداقل ۵۰ درصد از قیمت خودرو یعنی مبلغ ۸۱۵ میلیون تومان الزامی خواهد بود.

۵۰ در باقی مانده در اقساط ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه قابل پرداخت است. در صورت انتخاب اقساط ۶ ماهه مبلغ هر قسط ۱۶۴ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان خواهد بود. در اقساط ۱۲ ماهه مبلغ هر قسط به ۹۴ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان می‌رسد.

مبلغ قسط چانگان سی اس ۳۵ در اقساط ۱۸ ماهه ۷۱ میلیون و ۸۶ هزار تومان و در اقساط ۲۴ ماهه ۵۹ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان است. در نهایت برای اقساط بلند مدت ۳۰ ماهه مبلغ اقساط این خودرو ۵۲ میلیون و ۴۳۱ هزار توامان خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی چانگان اس۳۵ اعلام شد

در این فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری به فروش می‌رسد و سند نیز به نام خریدار ثبت می‌شود.

مشخصات فنی چانگان سی اس ۳۵

چانگان سی اس ۳۵ به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ DOHC به حجم ۱.۶ لیتر مجهز شده است. این موتور از نوع تنفس‌طبیعی ابوده و در بهترین حالت می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت (دور موتور ۶۰۰۰) و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور (دور موتور ۴۰۰۰) تولید کند. این اعداد شاید در نگاه اول چندان جالب نباشند، اما با در نظر گرفتن وزن نسبتاً سبک ۱۲۹۰ کیلوگرمی (نسخه دنده‌ای ۲۰ کیلو سبک‌تر است) و نگاهی به رقبای این سطح از بازار، قابل قبول به نظر می‌رسد.

چانگان سی اس ۳۵ درارای ۴ کیسه هوا بوده و از از سیستم فنربندی مناسبی نیز استفاده می‌کند. در مقایسه با خودرو‌های شاسی بلند ارتفاع سی اس ۳۵ از زمین کم است. از دیگر ویژگی‌های بارز این خودرو می‌توان به فرمان برقی، رینگ آلومینیومی، سیستم ترمز دیسکی خنک شونده با هوا و سیستم ایزو فیکس اشاره کرد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده