با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد رخ داد؛
به گزارش میمتالز، با وجود آنکه تقریبا اکثر خودروهای وارداتی جدید (حتی محصولات متعلق بهبرندهای ژاپنی و آلمانی از قبیل تویوتا کرولا، تویوتا لوین، نیسان، هوندا و فولکسواگن) ساخت کشور چین هستند، میتوان گفت کارخانههای مادر روی این محصولات نظارت دقیقی داشتهاند و بهلحاظ کیفیت با نسخههای تولیدشده در ژاپن و آلمان برابری میکنند.
درنهایت بررسیها نشان میدهد تعداد محصولات مذکور از برندهای ژاپنی و آلمانی برای ورود بهکشور درحال افزایش است و عدماستقبال بازار از برندهای وارداتی چینی مانند گک ترامپچی، زوتی، جتا، چانگان و ... سبب شده است تمرکز واردکنندگان روی محصولات غیر چینی، اما ساخت این کشور باشد.