تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۴۴۴۱۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد خوزستان:

مشارکت در انتخابات، اقتدار و وحدت ملی را افزایش می‌دهد

‌می‌متالز - «امین ابراهیمی» مدیرعامل فولاد خوزستان در پیامی از ملت شریف ایران دعوت کرد تا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پر شور داشته باشند.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم 

عزت، اقتدار، آرامش، امنیت، پیشرفت و سایر داشته‌های ارزشمند امروز ایران اسلامی، میراث گرانبهای شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی و مردمان فداکار و غیور و پرتلاشی است که تحت لوای ولایت فقیه، مردانه و بی‌ادعا در میادین و عرصه‌های گوناگون، خوش درخشیدند و علی رغم وجود تحریم‌ها و پیکار نابرابر با قدرت‌های استعمارگر و ظالم و مستبد، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های علم، فرهنگ، هنر و ورزش جهان به اهتزار درآوردند.

گروه فولاد خوزستان، به‌عنوان یکی از پیشران‌های صنعت فولاد در کشور، همواره در مسیر توسعه و ارتقاء اقتصادی گام برداشته و ادامه این مسیر تنها با حضور و همبستگی شما ملت شریف ایران محقق می‌شود؛ بنابراین در این برهه نیز با حضور در انتخابات و انتخاب آگاهانه، نقش خود را در تعیین مسیر آینده‌ی کشور ایفا نمایید.

از این‌رو ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای خدمت به ویژه رییس‌جمهور عزیز حضرت آیت‌الله رئیسی، از کارکنان گروه فولاد خوزستان و مردم عزیز کشورمان دعوت می‌نمایم که فردا جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳، حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران داشته باشند؛ و من الله التوفیق

امین ابراهیمی
مدیرعامل فولاد خوزستان

عناوین برگزیده