تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۱
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۴۴۵۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در هفدهمین روز تیرماه؛

گردهمایی سهامداران "زنگان"

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعت روی زنگان با نماد "زنگان" در هفدهمین روز تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعت روی زنگان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران، خیابان شیخ بهائی جنوبی، شهرک والفجر، انتهای خیابان ایران شناسی، میدان شهدای دانشجو، خیابان نهم، پلاک ۶ برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌ مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

مجمع به صورت حضوری یا الکترونیک برگزار می‌گردد. سهامدارانی که تمایل دارند به صورت الکترونیکی در مجمع شرکت کنند از تاریخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۳ به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نموده و ضمن اعلام حضور، سوالات خود را مطرح نمایند با عنایت به اینکه رأی گیری صرفاً به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد لذا خواهشمند است با ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام، این شرکت را در برگزاری مجمع فوق یاری فرمائید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده