تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۵۴
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۴۴۶۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در مراسم روز ملی صنعت و معدن انجام شد؛

تقدیر وزیر صمت از جوانان کارآفرین ملی و واحد‌های نمونه و پیشکسوت صنعتی

‌می‌متالز - وزیر صمت در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت، از جوانان کارآفرین ملی و واحد‌های نمونه و پیشکسوت صنعتی تقدیر کرد.

به گزارش می‌متالز، بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت و معدن، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ تیرماه و با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، «سید‌روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «فرشاد مقیمی» مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، «بابک احمدی» رئیس هیات عامل ایدرو، «محمدرضا موثقی‌نیا» رئیس هیات عامل ایمیدرو، «مهدی ضیغمی» رئیس سازمان توسعه تجارت، برخی از معاونان وزارت صمت و فعالان بخش دولتی و خصوص در حوزه‌های تولید و تجارت در محل اجلاس سران برگزار شد.

روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی بود تا طی مراسمی علاوه بر تجلیل از نمایندگان برند‌های برگزیده صنعتی و موفق‌ترین تولیدکنندگان داخلی، نگاه ویژه‌ای نیز به جنبه‌های مختلف مهم‌ترین قوه محرکه اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن شود.

صنعت و معدن زیرساخت اقتصاد، اشتغال و تولید ناخالص ملی بسیاری از کشور‌های جهان است. در ایران نیز با توجه به نگاه ویژه و سیاست‌های کلانی که برای پیشرفت کشور برنامه‌ریزی شده است، اقتصاد دانش‌بنیان و بخش صنعت از مهم‌ترین فاکتور‌های توسعه محسوب می‌شود.

در انتهای سالروز بزرگداشت بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت و معدن، از واحد‌های صنعتی و معدنی منتخب ملی با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده