تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۴۸۴۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس هیات عامل ایدرو در مجمع سالیانه مگفا:

مگفا به تجاری‌سازی و کسب‌وکار‌های دیجیتالی کمک کند

مگفا به تجاری‌سازی و کسب‌وکار‌های دیجیتالی کمک کند
‌می‌متالز - با حضور رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مجمع عمومی عادی سالیانه مگفا در محل سالن جلسات ایدرو برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ با حضور تمامی سهامداران و با ریاست «بابک احمدی» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و حضور سایر اعضاء هیأت عامل، معاونت توسعه صنایع پیشرفته، مدیران ایدرو، مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران شرکت مگفا در محل سالن جلسات ایدرو برگزار شد.

«بابک احمدی» رئیس هیات عامل ایدرو، در این جلسه با تاکید براینکه دنیا، دنیای فناوری اطلاعات است، گفت: مگفا باید با حرکت به سمت محصولات خلاقانه و هوش مصنوعی به تجاری‌سازی و کسب وکار‌های دیجیتالی کمک کند.

رئیس هیات عامل ایدرو همچنین توسعه راهکار‌های جدید مبتنی بر پلتفرم‌ها و سوپراپلیکیشن‌ها توسط شرکت مگفا با رویکرد تسهیل فضای کسب وکار، تکمیل زنجیره ارزش و زنجیره تامین کالا و خدمات، لجستیک هوشمند و درآمد زایی را از دیگر مواردی دانست که مگفا باید بدان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

«حسین مهویدی» مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) نیز در ادامه با تشریح عملکرد مگفا، به موفقیت‌ها و چالش‌های پیش روی این مرکز اشاره کرد و گفت: شرکت مگفا در سال ۱۴۰۲، تلاش‌های زیادی در زمینه ایجاد و توسعه محور‌های جدید کسب وکار از جمله هوشمند سازی صنایع و معادن به عمل آورده و موفق به انعقاد چندین قرارداد شده است.

در ادامه پس از تعیین اعضاء هیأت رئیسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی مرکز ارائه و سپس گزارش فعالیت هیأت مدیره با مجمع در خصوص عملکرد مگفا در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ که مرتبط با شاخص‌های افزایش ۱۱۵ درصدی درآمد عملیاتی شرکت، افزایش ۶۱۲ درصدی سود عملیاتی شرکت و افزایش ۹۴۰ درصدی سود خالص شرکت نسبت به سال ۱۴۰۱، توسط مدیر عامل مگفا ارائه شد.

از نکات برجسته گزارش هیات مدیره می‌توان به کاهش قابل توجه بند‌های حسابرسی و قانونی، بهبود شاخص‌های کل مرکز اعم از کاهش ۳۱ نفری تعداد کارکنان، علیرغم افزایش درآمد و ایجاد شفافیت مالی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، مجمع پس از استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه، صورت مالی شرکت که شامل صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان و حساب سود و زیان انباشته و صورت جریان‌های نقدی و یادداشت‌های همراه را برای سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ با اکثریت آراء به تصویب رساند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین