تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۴۷
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۴۴۶۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حجتی مدیرعامل بیمه رازی شد

‌می‌متالز - علیرضا حجتی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه رازی، اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه معرفی شد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا حجتی طی حکمی از سوی اعضای هیات مدیره شرکت بیمه رازی و با تائید بیمه مرکزی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه رازی، اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه کشور انتخاب شد.

در حکم حجتی آمده است؛ به موجب این حکم اعضای هیات مدیره شرکت بیمه رازی به نمایندگی از سهامداران این شرکت با توجه به عملکرد و سابقه درخشان جنابعالی، شما را به عنوان مدیرعامل و بالاترین مقام اجرایی شرکت معرفی می‌کند.

در ادامه این حکم بیان شده، انتظار می‌رود با توجه به شرایط حاکم بر بازار بیمه و رشد روز افزون فناوری و همچنین تغییر استراتژی‌های کلان شرکت و هیات مدیره بیمه رازی، جذب پرتفو با کیفیت و سودده در کنار ارائه خدمات به‌روز در اولویت اصلی مدیران به ویژه مقام اجرایی ارشد شرکت بیمه رازی قرار گیرد.

براساس این گزارش، علیرضا حجتی که دکترای کسب و کار و ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بیمه دارد، تا به امروز به عنوان عضو هیات مدیره موظف و دبیر حاکمیت شرکتی بیمه کارآفرین، معاون مدیر عامل بیمه کارآفرین، معاون مدیر عامل بیمه دی در فروش و توسعه بازار، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آسیا، عضو هیات مدیره شرکت توسعه وعمران صنعت بیمه مرکزی به فعالیت پرداخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده