تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۳
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۴۷۰۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

معرفی ۲۷۰ هزار متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

‌می‌متالز - معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: ۲۷۰ هزار متقاضی در ۴ ماه گذشته به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی معرفی شده‌اند.

به گزارش می‌متالز، مجید جودی، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه آمار‌های پرداخت وام مسکن روستایی نشان از روند مناسب پرداخت‌ها می‌دهد گفت: طبق آخرین آمار‌های اعلام شده و با توجه به همکاری بهتر بانک‌ها در ۴ ماه ابتدایی امسال با وجود آنکه ۹ بانک اقدام به پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی کرده اند، ۲۷۰ هزار متقاضی وام مسکن روستایی به بانک‌ها معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه اعلام افزایش میزان تسهیلات مسکن روستایی باعث می‌شود متقاضیان انگیزه لازم را برای بازسازی واحد مسکونی خود نداشته باشند، گفت: آنچه که مشخص است این است که ساکنان و متقاضیان وام مسکن روستایی نباید در انتظار افزایش سقف وام مسکن روستایی باشند.

وی افزود: متقاضیان نباید فرصت را از دست بدهند و با گذشت زمان هزینه‌های تمام شده آنها در ساخت مسکن افزایش می‌یابد. اگر متقاضی وام مسکن هستند و شرایط دریافت وام را دارند از همین الان اقدام کرده و وام ۳۵۰ میلیون تومانی را دریافت کنند. از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۵ ماه بیش از ۲۷۰ هزار نفر به بانک‌ها برای وام مسکن روستایی معرفی صورت گرفته است.

او اظهار کرد: در حال حاضر همکاری بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بهتر شده و با توجه به پیگیری‌هایی که انجام دادیم هم همکاری‌ها بهتر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده