تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۴۷۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

جشن بزرگ ۸ هزار نفری شرکت فولاد آلیاژی ایران

‌می‌متالز - جشن بزرگ غدیر با حضور باشکوه و پر شور خانواده بزرگ شرکت فولاد آلیاژی ایران در فضایی شاد و مفرح برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی فولاژ، به مناسبت سالروز ولایت حضرت علی (ع)، جشن بزرگ غدیر برگزار شد که در آن نماینده یزد، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل، برخی از اعضاء هیات مدیره، جمعی از مدیران و رؤسای واحد‌های مختلف و پرسنل و خانواده کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران حضور داشتند.

«محمد کمال‌زاده» مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی در این مراسم به همکاری و همبستگی که بین کارکنان شرکت وجود دارد، اشاره کرد و گفت: سال گذشته این شرکت علی‌رغم تمام چالش‌های موجود در صنعت فولاد از انرژی گرفته تا ارز، توانست ۱۷ رکورد در عرصه تولید، فروش، صادرات و حمل‌ونقل به دست آورد.

«محمد کمال‌زاده» این موفقیت‌های به‌دست‌آمده را نشان‌دهنده عزم و همت جمعی خانواده بزرگ فولاد آلیاژی ایران دانست و خاطرنشان کرد: رکورد‌های به‌دست‌آمده در طول سال باعث افزایش حدود ۲۰ درصدی فروش، ۱۳۰ درصدی صادرات و افزایش ۱۳ درصدی تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران شد و ما توانستیم در این مجموعه با صرف فعل خواستن شعار سال ۱۴۰۲ که همان رونق تولید بود را محقق سازیم.

وی در ادامه مراسم دستاورد‌های فولاد آلیاژی ایران را محصول تلاش خانواده بزرگ این شرکت دانست و با بیان اینکه عشق پرسنل به کار، عامل موفقیت و ستودنی است، افزود: در سال‌های آغازین، اینجا یک زمین دورافتاده از شهر بود و اکنون تبدیل به شرکتی شده است که در خاورمیانه بی‌مانند است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در جشن بزرگ غدیر کارکنان این شرکت خبر داد: با همکاری و همراهی استاندار یزد زمین بالغ بر ۱۰ هکتار در نظر گرفته شده است تا موضوعات رفاهی و سالن‌هایی برای برگزاری جشن ازدواج و ... برای پرسنل و بازنشستگان شرکت ساخته شود.

گفتنی است این مراسم به دلیل استقبال خانواده بزرگ شرکت فولاد آلیاژی و گستردگی آن، در محل نمایشگاه بین‌المللی یزد برگزار شد و در آن گروهی از هنرمندان برجسته کشوری و استانی به اجرای برنامه پرداختند.

منبع: فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)

عناوین برگزیده