تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۱
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۵۰۷۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
در آئین تجلیل از تولیدکنندگان و صنعت‌گران استان یزد؛

شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور انتخاب شد

می متالز - مراسم تجلیل از تولیدکنندگان و صنعت‌گران استان یزد با حضور معاون وزیر صمت، استاندار یزد، نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر مسوولین استان یزد برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی فولاژ، در این آئین که از برترین‌های تولید و صنعت تجلیل شد، شرکت فولاد آلیاژی ایران در بین شرکت‌های صنعتی کشور به عنوان واحد نمونه فولادی برتر برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

مهندس «محمد کمال‌زاده» مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به‌کارگیری استراتژی‌های مناسب تولید را یکی از عوامل مهم در موفقیت این شرکت دانست و گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران امکان تولید بیش از ۴۷۷ نوع گرید فولاد‌های خاص در ۱۰۰ هزار کد مقطع گرید که در نوع خود بی‌نظیر است، را دارد که نیاز فولادی ۱۶ صنعت مادر و تخصصی کشور را برآورده می‌کند.

«محمد کمال‌زاده» در ادامه با اشاره به این موضوع که شرکت فولاد آلیاژی ایران از ابتدا بر تولید فولاد‌های آلیاژی و محصولات ارزش افزا متمرکز بوده است، تصریح کرد: این شرکت در اهداف و چشم‌انداز‌های خود، تصمیم دارد به یک شرکت پیشرو در صنعت با ارائه راهکار‌های نوآورانه تبدیل شود؛ به‌ طوری‌ که با تولید محصولات با بالاترین سطح کیفیت به اولویت برتر مشتریان در تامین فولاد‌های خاص و ویژه تبدیل شود.

«محمد کمال‌زاده» با بیان اینکه این شرکت به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور انتخاب شده است افزود: شرکت فولاد آلیاژی با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر ویژه موفق شد در بین شرکت‌های بزرگ صنعتی استان یزد به عنوان برگزیده و شرکت برتر انتخاب شود.

عناوین برگزیده