تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۰۴
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۴۴۷۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بیست‌ویکمین روز ماه جاری؛

"شپترو" از سهامداران خود دعوت کرد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی آبادان با نماد "شپترو" روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی آبادان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ در استان خوزستان، شهر آبادان به آدرس آبادان جاده آبادان خرمشهر سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

در اجرای ماده ۹۹ اصلاحیه قانون تجارت، کارت ورود به جلسه از ساعت ۹:۰۰ روز ۲۱ /۰۴/۱۴۰۳ در محل برگزاری مجمع توزیع میگردد. ضمنا سهامداران گرامی که توانایی و امکان حضور در جلسه را ندارند، می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این شرکت به نشانی www.abadan-petro.com لینک ورود به جلسه را دریافت و بصورت مجازی و آنلاین با مجمع در ارتباط باشند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده