تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۲۴
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۴۷۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بیست‌ویکمین روز ماه جاری؛

نشست سهامداران "البرز"

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه البرز با نماد "البرز" روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه البرز، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان شریعتی- بالاتر از خیابان شهید دستگردی (ظفر) - نبش کوچه آبان- شماره ۱۳۲۰- طبقه ششم برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

همراه داشتن کارت ملی به همراه برگه سهم و معرفی نامه معتبر برای نمایندگان سهامداران حقوقی و کارت ملی و برگه سهم برای سهامداران حقیقی و وکالتنامه معتبر برای نمایندگان سهامداران حقیقی جهت حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه الزامی است. همچنین برگه ورود به جلسه، همان روز در محل برگزاری مجمع عمومی توزیع می‌گردد. کلیه اطلاعات فوق در سایت شرکت بیمه البرز به نشانی https://www.alborzins.com موجود است. همچنین پخش زنده جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت از طریق فضای مجازی در دسترس عموم سهامداران قرار دارد که در سایت فوق ترتیبات آن اطلاع‌رسانی شده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده