تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۴۷۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بدری:

دولت آینده یک برنامه راهبردی برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهد/ باید فاصله درآمد و هزینه‌های جاری مردم کاهش یابد

‌می‌متالز - نماینده مردم «اردبیل، نیر، نمین و سرعین» در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس باید به طور کارشناسانه در کنار دولت آینده بوده و مسائل را با هماهنگی صورت گرفته به جلو پیش ببرد، گفت:دولت آینده باید یک برنامه راهبردی برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهد.

به گزارش می‌متالز، صدیف بدری، بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی بیش از پیش حائز اهمیت است ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته مسائل معیشتی از جمله مسائل مهم مردم قلمداد شده و دولت آینده برای رفع مسائل معیشتی و اقتصادی تلاش جدی کند.

نماینده مردم «اردبیل، نیر، نمین و سرعین» در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس نیز باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی به دولت بعدی کمک کند، ادامه داد: مجلس باید به طور کارشناسانه در کنار دولت بوده و مسائل را با هماهنگی صورت گرفته به جلو پیش ببرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت آینده باید یک برنامه راهبردی برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهد.

وی تاکید کرد: اگر پیرامون رفع مشکلات اقتصادی کشور درآمد و هزینه‌های جاری مردم تنظیم شده و فاصله آن کاسته شود، حتماً این مساله موجب افزایش سرمایه اجتماعی دولت آتی و همچنین خوشنودی مردم خواهد شد.

بدری با بیان اینکه مردم در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کردند که پشتیبان نظام بوده و بسیاری از مسائل را درک و از کشورشان دفاع می‌کنند، ادامه داد: قطعاً باید مشکلات اقتصادی به صورت کارشناسانه برطرف شود؛ به عنوان مثال ما باید مسائل مربوط به کاهش ارزش پول ملی را در اقتصاد جدی بگیریم و راهکار‌های خود را در این بخش ارائه دهیم تا این مساله ریشه کن شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع در صورت افزایش ارزش پول ملی، مسائل معیشتی مردم نیز تقویت می‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده