تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۷
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۵۰۵۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
معاونت اقتصادی هلدینگ انرژی گستر سینا:

"پتایر" به دنبال یک جهش بزرگ است/ فناوری؛ بزرگترین چالش صنعت تایر

‌می‌متالز - معاونت اقتصادی هلدینگ انرژی گستر سینا گفت: بزرگترین چالش صنعت تایر فناوری است. دسترسی به فناوری روز دنیا سخت شده است و ما این موضوع را در مرحله تجهیز کارخانه مهدی شهر احساس می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، زراعتکار، معاونت اقتصادی هلدینگ انرژی گستر سینا درخصوص گسترش سرمایه‌گذاری شرکت ایران تایر اظهار کرد: شرکت ایران تایر به دنبال یک جهش بزرگ است. در حال حاضر کشور واردکننده تایر است. شرکت ایران تایر و به دنبال آن بنیاد مستضعفان به دنبال این هستیم که نیاز کشور را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برطرف کنیم و تولید تایر را در کشور بالا ببریم. در این راستا همت عظیمی را برای راه اندازی کارخانه مهدی شهر جزم کردند تا سایت دوم کارخانه ایران تایر راه اندازی شود. در ۶ ماه گذشته اقدامات زیادی در این امر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شرکت ایران تایر یکی از قدیمی‌ترین شرکت در صنعت تایر است. بزرگترین مزیت ایران تایر نیروی انسانی دلسوز این شرکت است که خود را با شرکت عجین می‌دانند. اعداد و ارقام نشان می‌دهد که در یک سال اخیر این شرکت رشد ۱۲ درصدی تولید ناشی از افزایش بهره‌وری را داشته است. همه این عوامل ناشی از زحمات پرسنل، مدیریت و کادر شرکت بوده که توانست بهره وری را افزایش دهد. 

زراعتکار در خصوص چالش صنعت تایر گفت: بزرگترین چالش صنعت تایر فناوری است. دسترسی به فناوری روز دنیا سخت شده است و ما این موضوع را در مرحله تجهیز کارخانه مهدی شهر احساس می‌کنیم. تمام این چالش‌ها با همکاری تیم‌های خبره در دست پیگیری است. با اتکا به توان همکاران در کشور از فضای ناامیدی که در گذشته وجود داشت خارج می‌شویم.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده