تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۴۵۱۰۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

جایگاه هشتم فخاس در بین فولادسازان کشور + نمودار

‌می‌متالز - فولاد خراسان به عنوان بزرگ‌ترین قطب صنعتی شرق کشور به سرمایه‌گذاری در بالادست تا پایین‌دست زنجیره فولاد پرداخته است. بررسی عملکرد فولاد خراسان (نماد بورسی فخاس)، از رشد چشمگیر حاشیه سود تا رکورد‌های قابل توجه این شرکت در زمینه تولید محصولات فولادی خبر می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، بخش اول این گزارش را در ادامه بخوانید:

فولاد خراسان به عنوان بزرگ‌ترین قطب صنعتی شرق کشور به سرمایه گذاری در بالادست تا پایین دست زنجیره فولاد پرداخته است. بررسی عملکرد فولاد خراسان (نماد بورسی فخاس)، از رشد چشمگیر حاشیه سود تا رکورد‌های قابل توجه این شرکت در زمینه تولید محصولات فولادی خبر می‌دهد. بخش اول این گزارش را در ادامه بخوانید:

جزئیات ظرفیت تولید فولاد خراسان

فولاد خراسان دارای استاندارد‌های معتبر جهانی و کیفیت در محصولات فولادی است که در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه کنسانتره و گندله این مجتمع هر یک ۲.۵ میلیون تن (در مجموع ۵ میلیون تن)، ظرفیت تولید سالانه آهن اسفنجی ۱.۶ میلیون تن، ظرفیت تولید سالانه فولاد میانی (فولاد خام): ۱.۳۵ میلیون تن و ظرفیت تولید سالانه میلگرد ۵۵۰ هزار تن برخوردار است.

جایگاه هشتم فخاس در بین فولادسازان کشور + نمودار

جایگاه هشتم فخاس در بین فولادسازان کشور

جایگاه شرکت «مجتمع فولاد خراسان» در بین فولادسازان کشور در رتبه ۸ شرکت برتر است. این مجتمع ظرفیت تولید سالانه فولاد میانی (فولاد خام): ۱.۳۵ میلیون تن را داراست.

جایگاه هشتم فخاس در بین فولادسازان کشور + نمودار

سهم فولاد خراسان از بازار شمش فولادی

فولاد خراسان در رتبه بندی عرضه کنندگان شمش، رتبه ۹ را در کشور به خود اختصاص داده است و ۵ درصد از تولید شمش کشور توسط این شرکت بزرگ فولادی صورت می‌گیرد.

جایگاه هشتم فخاس در بین فولادسازان کشور + نمودار

جزئیات اشتغال‌زایی در فخاس

اشتغال‌زایی پایدار یکی از دستاورد‌های مهم فولاد خراسان است، در مجموعه در فولاد خراسان و شرکت‌های پیمانکاری این مجموعه هم اکنون بالغ بر ۷۰۱۸ نفر مشغول به کار می‌باشند.

جایگاه هشتم فخاس در بین فولادسازان کشور + نمودار

منبع: چیلان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین