تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۵۱۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک در پی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک با صدور پیامی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر «مسعود پزشکیان» را به عنوان نهمین رئیس‌جمهور تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، «محمدجواد احمدی» مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک با صدور پیامی ضمن تبریک به دکتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب، از حضور پر شور و حماسی ملت شریف ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ملت وطن‌دوست، آگاه و سربلند ایران اسلامی؛ حضور پر شور، غرورآفرین و انتخاب آگاهانه مردم نجیب ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ای دیگر آفرید و هوشمندی ملت ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

جناب آقای دکتر پزشکیان؛ انتخاب جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی را به شما و مردم فهیم کشور عزیزمان به ویژه به طرفداران و حامیان شما تبریک عرض می‌کنم. شما از یادگاران دوران دفاع مقدس و همواره به صداقت، درستی و تاکید بر حق و عدالت شهره بوده‌اید و اکنون که با الطاف خداوند متعال و انتخاب شایسته ملت ایران توفیق خدمت به این مردم سرافراز و این کشور سربلند را یافته‌اید موفقیت و بهروزی‌تان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

در پایان؛ اینجانب به نوبه خود و به پاس این حضور آگاهانه، پر شور و غرورانگیز از شما مردم فهیم به ویژه خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت که با احساس مسوولیت و در جهت صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، میراث گران‌بهای امام راحل عظیم‌الشان و شهدای عالی‌مقام در لبیک‌گویی به فرامین و تاکیدات مقام عظمای ولایت، به میدان آمدید، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم دولت چهاردهم، دولتی برای همه مردم ایران، گام‌هایی موثر برای پیشرفت روزافزون کشور، شکوه و عزت ملی، استفاده از نیرو‌های متخصص، سالم و توانمند و رفع تمامی کاستی‌ها و گره‌های زندگی مردم نجیب ایران اسلامی بردارد.

محمدجواد احمدی

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک در پی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین