تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۳۴۴۴۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

دعوت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

‌می‌متالز - «محمدجواد احمدی» مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک با صدور پیامی ملت شریف ایران را برای خلق حماسه‌ای دیگر، به مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری دعوت کرد.

به گزارش می‌متالز، در متن این پیام آمده است:

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّ ٱللَّهَ یَأۡمُرُکُمۡ أَن تُؤَدُّواْ ٱلۡأَمَٰنَٰتِ إِلَىٰٓ أَهۡلِهَا ...

انتخابات از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. مشارکت در انتخابات پیش رو نیز می‌تواند بیانگر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان باشد.

اینک مردم انقلابى و امت آگاه و آزاده ایرانى یکى دیگر از صحنه‌هاى بزرگ آزمایش الهى را در پیش ‏رو دارند؛ هشتم تیرماه ۱۴۰۳ روزى است که ملت غیور ایران اسلامى با انتخاب رئیس‌جمهوری معتقد به ارزش‏‌ها و آرمان‏‌هاى انقلاب اسلامى، کارآمد و توانمند و دارای درایت و مدیریت، بار دیگر سرنوشت خود را رقم خواهد زد و براى مسوولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران فردی را برخواهد گزید که این پست‏ را امانت الهى و عرصه خدمت دانسته و از آراء مردم صیانت نماید.

اینجانب از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه دعوت می‌نمایم با حضور پرشور، منسجم و یکپارچه در پای صندوق‌های رای یک‌بار دیگر برگی زرین در دفتر خاطرات میهن اسلامی به ثبت رسانده و خالق اثری زیبا برای استمرار برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم سرزمین اسلامی باشند.

محمدجواد احمدی

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک

دعوت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده