تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۴۹۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

دعوت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک به مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک با صدور پیامی مردم ایران اسلامی را به حضور پر شور و گسترده در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش می‌متالز، «محمدجواد احمدی» مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک ضمن تقدیر از حضور مردم در مرحله اول انتخابات با صدور پیامی ملت شریف ایران را برای تکمیل حماسه‌ای دیگر، به مشارکت حداکثری در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری دعوت کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

شیرزنان، دلیرمردان و جوانان غیور وطن با تاثیرپذیری از آرمان‌های والای امام راحل و رهنمود‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، بار دیگر شور و شعور سیاسی خود را در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری (هشتم تیرماه) به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زدند.

‌انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، بالاترین نمونه و سمبل مشارکت مردم در عرصه حساس تعیین سرنوشت خویش است و می‌تواند به همایش عظیمی از اتحاد و همدلی ملت عزیز ایران بدل شده و تاثیرات عمیق و ماندگاری را بر عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی میهن داشته باشد.

اینجانب از مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی علی‌الخصوص خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت دعوت می‌نمایم با اتکا به خداوند متعال و با حضور هرچه باشکوهتر در روز جمعه پانزدهم تیرماه، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (حفظه ا…) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق‌های رأی آمده و با مشارکت حداکثری و انتخابی آگاهانه، سرنوشت کشورمان را آن گونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

دعوت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک به مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عناوین برگزیده