تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۵۱۹۸

پارک علم و فناوری خراسان رضوی آماده همکاری دانش‌بنیان با ذوب آهن اصفهان

پارک علم و فناوری خراسان رضوی آماده همکاری دانش‌بنیان با ذوب آهن اصفهان
‌می‌متالز - دکتر علی اسماعیلی رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی مشهد در نشستی با مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی گفت: این پارک علم و فناوری با ۵۵۰ شرکت فعال آمادگی لازم برای همکاری دانش بنیان با ذوب آهن اصفهان در حوزه‌های مختلف از جمله مواد اولیه و انرژی را دارد.

به گزارش می‌متالز، وی با اشاره به فعالیت‌های معدنی ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان افزود: در حوزه مواد اولیه با توجه به تنوع سنگ آهن در کشور، لازم است جهت استحصال حداکثری مواد آهن دار، مطالعه وبررسی لازم صورت گیرد و فرآیند‌ها اصلاح شود که این امر در افزایش بهره وری و ارزش افزوده تاثیر بسیاری دارد.

اسماعیلی اظهار داشت: مدیریت مصرف انرژی که یکی از چالش‌های اصلی بخش صنعت است، از دیگر زمینه‌هایی است که پتانسیل بسیاری برای همکاری پارک علم و فناوری خراسان رضوی با ذوب آهن اصفهان دارد.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی، ذوب آهن اصفهان را مجتمع صنعتی بسیار پرافتخاری توصیف کرد که خدمات شایسته و ارزشمندی به صنعت کشورنموده است و افزود: توسعه خطوط ریلی بین شهری و متروی کلان شهر‌ها در حال حاضر به جهت تلاش کارکنان ذوب آهن اصفهان در جهت تولید ریل حاصل شده است.

شایان ذکر است هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی از ۱۲ لغایت ۱۵ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن فردوسی این نمایشگاه، پذیرای دست اندرکاران، کارشناسان و فعالان این صنعت است.

پارک علم و فناوری خراسان رضوی آماده همکاری دانش‌بنیان با ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده