تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۵۴
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۶۰۳۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

۸۰ هزار متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

۸۰ هزار متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند
‌می‌متالز - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: میزان تسهیلات پرداختی ودیعه مسکن از سوی بانک‌ها تا به امروز به ۸۰ هزار متقاضی در کل کشور رسیده است.

به گزارش می‌متالز، ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی در برنامه شبکه تهران با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن و ودیعه مسکن رو به رشد بوده و با پیگیری‌های که صورت گرفته است همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد بوده است گفت: طبق آخرین آمار‌های ارائه شده تا به امروز ۸۰ هزار وام ودیعه مسکن پرداخت شده است.

نوروزی اظهار کرد: منابع مالی برای تسهیلات ودیعه مسکن و تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن از طریق سرفصل ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن دیده شده است، اما بانک‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را نداشته اند.

وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن و همچنین ودیعه مسکن جزو قانون بوده است و اگر دولت‌ها در این بخش عوض شوند به هیچ عنوان بانک‌ها حق ندارند در این زمینه کوتاهی کنند بلکه باید تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن توسط تمامی بانک‌ها ادامه یابد.

نوروزی بیان کرد: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و تسهیلات ساخت مسکن در قانون جهش تولید مسکن و قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن قرار گرفته شده است.

تعداد بازدید : 2


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده