تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۶۰۴۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

آخرین تغییرات قیمت سرب و روی در بورس فلزات لندن

آخرین تغییرات قیمت سرب و روی در بورس فلزات لندن
‌می‌متالز - قیمت سرب و روی در بورس فلزات لندن کاهشی شد.

سرب خیال صعود ندارد

به گزارش می‌متالز، روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳، قیمت سرب در بورس فلزات لندن با افت چهار دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۳۴ دلار رسید.

قیمت سرب در بورس فلزات لندن روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۳)، افت ۰٫۲ درصدی معادل چهار دلار را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۲۵ تیرماه، سرب دو هزار و ۱۳۸ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن روز گذشته به دو هزار و ۱۳۴ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه، قیمت سرب در «LME» نسبت به هفته قبل با افت یک درصدی معادل ۲۱ دلار، از دو هزار و ۱۵۵ دلار به دو هزار و ۱۳۴ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی سرب در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳ با کاهش دو هزار و ۲۵۰ تنی، از ۲۱۱ هزار و ۴۷۵ تن به ۲۰۹ هزار و ۲۲۵ تن رسید.

افت ۱٫۵ درصدی قیمت روی

روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه، قیمت فلز روی در بورس فلزات لندن با کاهش ۴۳ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۸۶۱ دلار رسید.

قیمت روی در بورس فلزات لندن روز گذشته سه‌شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۳)، افت ۱٫۵ درصدی معادل ۴۳ دلار را به ثبت رساند؛ به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۲۵ تیرماه، روی دو هزار و ۹۰۴ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن روز گذشته به دو هزار و ۸۶۱ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

همچنین روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه، قیمت روی در «LME» نسبت به هفته قبل با افت ۰٫۴ درصدی معادل ۱۱ دلار، از دو هزار و ۸۷۲ دلار به دو هزار و ۸۶۱ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

موجودی روی در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه با کاهش یک هزار و ۳۷۵ تنی، از ۲۴۷ هزار و ۴۷۵ تن به ۲۴۶ هزار و ۱۰۰ تن رسید.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده