تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۶۱۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سهم ۴۵ درصدی سیمان تیپ ۲ از کل مقدار فروش تیرماه؛

رشد ۹ درصدی درآمد‌های "ساربیل" از فروش محصولات

رشد ۹ درصدی درآمد‌های
‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدزایی این شرکت سیمانی از فروش محصولات در ۲۹ روز گذشته مربوط به سیمان تیپ ۲ با درآمد ۶۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان بود.

به گزارش می‌متالز، سیمان آرتا اردبیل در تا پایان تاریخ بیست‌ونهم تیرماه ۱۴۰۳ با محصولات سیمان تیپ ۲، سیمان مرکب/ کیسه ۵۰ پا به عرضه معاملات بورس کالا گذاشت. این شرکت سیمانی محصولات خود را در ۸ روز معاملاتی به فروش رساند. 

سیمان آرتا اردبیل از ابتدای تیرماه و تا پایان بیست و نهم همین ماه ۱۰۰ هزارتن از محصولات ذکرشده را در رینگ معاملات بورس کالا مورد عرضه قرار داد، مقدار تقاضایی که مشتریان برای ۳ محصول این شرکت سیمانی به ثبت رساندند برابر با ۱۴۲ هزار و ۷۲۵ تن بود. با وجود مقدار تقاضای موجود برای محصولات سیمان آرتا اردبیل تمام محصولاتی که در این بازه زمانی مورد عرضه قرار گرفت، به فروش رسید.

رشد ۹ درصدی درآمد‌های
در این دوره بیشترین مقدار فروش مربوط به سیمان تیپ ۲ با ۴۵ هزار تن بود که ۴۵ درصد از حجم معامله را به خود اختصاص داده است. مابقی فروش محصولات سیمان آرتا اردبیل متعلق به سیمان مرکب/ کیسه ۵۰ با ۴۰ هزار و ۵۰۰ تن و سیمان مرکب با ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن بود.

بیشترین میزان درآمدزایی این شرکت سیمانی از فروش محصولات در ۲۹ روز گذشته مربوط به سیمان تیپ ۲ با درآمد ۶۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان بود و پس از آن سیمان مرکب/ کیسه ۵۰ با کسب درآمدزایی ۴۸ میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومانی در رده بعدی قرار گرفت

رشد ۹ درصدی درآمد‌های
سیمان آرتا اردبیل میزان درآمدی که از فروش محصولات کسب کرد نسبت به درآمد حاصل شده از فروش محصولات در ماه گذشته ۹ درصد (معادل ۱۰ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان) افزایش پیدا کرد و توانست یک بازگشت از روند نزولی را تجربه کند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده