تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۴۶۳۱۷
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی مارون رقم زد؛

"مارون" متعهد به رشد

‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی مارون از فروش محصولات خود به درآمد ۳ هزار و ۷۰۶ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی مارون با سرمایه ثبت شده ۸۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۹۴ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که اتفاقات خوبی پیش روی شرکت قرار گرفته است.


میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی مارون در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۳ هزار و ۷۰۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۷۶ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۲۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.


" مارون" در خردادماه ۴۰۳ هزار و ۹۱۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۳۱ هزار و ۸۲۹ تن از محصولات تولیدی خود شد. 


بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی مارون از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «اتیلن» با یک هزار و ۳۲۲ میلیارد تومان بود درآمدی که "مارون" از فروش این محصول در خرداد ماه به دست آورد برابر با ۳۶ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «اتیلن» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی مارون محصول «پلی پروپیلن» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۷۵۹ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی مارون محصول «پلی پروپیلن» با مبلغی بالغ‌بر ۵۲ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.


منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده