تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۴۳۱۹۰
سرویس خبر : انرژی
در سی‌امین روز ماه جاری؛

سهامداران "مارون" گرد هم می‌آیند

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی مارون با نماد "مارون" روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی مارون، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ در استان تهران، شهر تهران به آدرس پژوهشگاه صنعت نفت واقع در تهران ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از کلیه سهامدارن محتر م دعوت می‌شود یک ساعت قبل از شروع جلسه، شخصاً یا ازطریق وکیل و نماینده قانونی خود با در دست داشتن کارت ملی و معرفی نامه و وکالتنامه رسمی جهت دریافت کارت ورود به جلسه در محل برگزاری مجمع نسبت به اخذ آن اقدام نمایند. ضمناً سهامدارن محترمی که امکان حضور در جلسه را ندارند می‌توانند از طریق لینک زیر با مشاهده هم‌زمان مجمع به صورت آنلاین در ارتباط باشند.

https://instagram.com/marun_petrochemical_co

عناوین برگزیده