تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۳
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۴۲۹۷۰
سرویس خبر : انرژی
رشد ۱۱۶ درصدی درآمد‌های پتروشیمی مارون در اردیبهشت‌ماه؛

مارون بین درآمد سال گذشته خود فاصله ایجاد کرد

‌می‌متالز - مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برابر با ۱۱۵ هزارتن بود که از ۲ بخش داخلی و صادراتی تشکیل شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی مارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های خود طی دوره یک‌ماهه را از فروش محصولات برابر با ۴ هزار و ۳۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد و طی ۲ ماه گذشته نیز درآمد تجمیعی خود را بالغ‌بر ۷ هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان به ثبت رساند.

مارون بین درآمد سال گذشته خود فاصله ایجاد کرد+بورس نیوز
پتروشیمی مارون میزان درآمد عملیاتی که در اردیبهشت‌ماه شناسایی کرد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که طی این دوره به دست آمد متعلق به بازار داخلی با ۲ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان بود، همچنین بازار داخل کشور نیز ۸۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت.

درآمد‌های عملیاتی "مارون" 

درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی مارون در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۶ درصد افزایش قابل توجهی را تجربه کرد، همچنین درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی طی ۲ ماه گذشته در مقایسه با عملکرد خود در سال گذشته ۶۲ درصد افزایش پیدا کرد.

مارون بین درآمد سال گذشته خود فاصله ایجاد کرد+بورس نیوز
بیشترین درآمدی که پتروشیمی مارون در اردیبهشت‌ماه از خود بر جای گذاشت مربوط به «پلی‌پروپیلن» با ۹۶۵ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول نزدیک به ۵۲ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد، محصول بعدی نیز متعلق به «اتیلن» با مبلغ ۷۵۳ میلیارد تومان به ثبت رسید، گران‌ترین محصول فروخته‌شده توسط "مارون" در اختیار پلی‌پروپیلن بود که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۳ درصد افزایش قیمت داشت.

مقدار فروش ماهانه مارون

مارون بین درآمد سال گذشته خود فاصله ایجاد کرد+بورس نیوز
مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برابر با ۱۱۵ هزارتن بود که از ۲ بخش داخلی و صادراتی تشکیل شد، بیشترین مقدار فروش ماهانه مارون مربوط به بازار داخلی با ۹۲ هزار و ۵۰۸ تن بود، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در دومین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۴ درصدی را به دنبال داشت.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده