تاریخ: ۳۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۱۰
کد خبر: ۳۴۶۵۳۰
سرویس خبر : انرژی
مرادی:

حمایت از صنعت نفت به دلیل بهبود وضعیت اقتصادی مردم ضروری است/ به جوانان فرصت داده شود

حمایت از صنعت نفت به دلیل بهبود وضعیت اقتصادی مردم ضروری است/ به جوانان فرصت داده شود
‌می‌متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس در مراسم تجلیل از مدیران برتر صنایع نفت و پالایش و پتروشیمی کشور با بیان اینکه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی جایگاه مهمی در دنیا دارد، گفت: نتیجه هر نوع حمایتی از صنعت نفت، بهبود وضعیت اقتصادی کشور و مردم را به دنبال دارد.

به گزارش می‌متالز، احمد مرادی در مراسم تجلیل از مدیران برتر صنایع نفت و پالایش و پتروشیمی کشور، گفت: نفت، گاز و پتروشیمی جایگاه مهمی در دنیا دارند و به همین نسبت در کشور ایران با تلاش تمامی مدیران و کارکنان صنعت نفت اقدامات بایسته‌ای انجام پذیرفته است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس در جمع مدیران بخش خصوصی با تاکید بر رفع موانع موجود و لزوم حمایت نمایندگان مجلس از این صنعت، افزود: نتیجه هر نوع حمایتی از صنعت نفت، بهبود وضعیت اقتصادی کشور و مردم را به دنبال دارد.

این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد با فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، همچنین استفاده جوانان از تجربیات سایر کشور‌های موفق، زمینه رقابت و موفقیت‌های بیشتر فراهم می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با تشکر و تقدیر از دست‌اندرکاران، استمرار حمایت همه جانبه مسوولان از این حرکت مناسب را مورد تاکید قرار داد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده