تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۰۶
بازدید: ۳۳
کد خبر: ۳۴۶۵۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

رئیس کمیته فولاد سبز کشور منصوب شد

رئیس کمیته فولاد سبز کشور منصوب شد
‌می‌متالز - مصطفی احمدی‌پور، مدیرعامل شرکت جهان فولاد غرب، به عنوان رئیس کمیته TC۱۷/SC۲۱ (فولاد سبز) انتخاب شد.

به گزارش می‌متالز، مهندس مصطفی احمدی‌پور، مدیرعامل شرکت جهان فولاد غرب، در نشست آنلاینی که به صورت مجازی با حضور مدیران عامل شرکت‌های فولادی، دانشگاه‌های معتبر و ادارات کل استاندارد سراسر کشور برگزار شد، با کسب ۶۳ درصد آرا به عنوان رئیس کمیته TC۱۷/SC۲۱ (فولاد سبز) انتخاب شد.

با عنایت به اهمیت استانداردسازی و کاربرد استاندارد‌های بین‌المللی در عرصه تجارت جهان، سازمان ملی استاندارد ایران در نظر دارد مشارکت جمهوری اسلامی ایران را در فعالیت‌های سازمان بین‌المللی استانداردسازی (ISO) ساماندهی نماید.

در همین راستا اقدام به تشکیل کمیته‌های فنی متناظر با کمیته‌های فنی (ISO) که وظیفه تدوین استاندارد‌های بین‌المللی را برعهده دارند، کرده است.

این کمیته‌ها متشکل از صاحب‌نظران و خبرگان از گروه‌های فراگیر ذی‌ربط و ذی‌نفع کشور می‌باشند.

یکشنبه ۳۱ تیرماه این اداره کل استاندارد سراسر کشور نشست تأسیس ساختار کمیته فرعی کمیته متناظر iso/TC۱۷/SC۲۱ با عنوان “محیط زیست مرتبط با تغییرات آب و هوایی در صنعت آهن و فولاد” را به صورت آنلاین با دستورکار آشنایی با سازمان ISO و کمیته فرعی SC۲۱ و برگزاری انتخابات و تعیین ترکیب مسوولین کمیته فرعی شامل: رئیس، نایب رئیس و دبیر برگزار کرد که مهندس مصطفی احمدی‌پور مدیرعامل جهان فولاد غرب به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده