تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۹
بازدید: ۷
کد خبر: ۳۴۷۰۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری نشست هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران استان در ذوب آهن

برگزاری نشست هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران استان در ذوب آهن
‌می‌متالز - نشست ماهیانه هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان با حضور میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضی حاج کاظمی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و سرهنگ عطایی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان پنج شنبه ۱۰ خردادماه به میزبانی حوزه‌ی مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در مجموعه‌ی قدس این مجتمع عظیم صنعتی برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، مداحی ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت و قدردانی از سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان طی سخنانی گفت: آنچه در هیات اندیشه‌ورز باید نهادینه شود تا گره‌گشای مشکلات جامعه‌ی کارگری و کارفرمایی شود در ابتدا گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و در نهایت جریان‌سازی است.

وی با اشاره به مسائل مرتبط با بهره‌وری نیروی انسانی گفت: طرح شهرک‌های صنعتی و مسکونی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات خانواده‌های جامعه‌ی کارگری ما باشد، چرا که ایجاد مسکن ارزان و در دسترس برای قشر کارگری از چالش‌های مهم است که با ارائه‌ی طرح مذکور در صدد رفع این مشکل برای این قشر زحمتکش هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به شعار سال، تقویت کارفرمایان را نیز مهم دانست و افزود: هیچگاه نباید مسائل کارفرمایان را در یک سطح دید چراکه سطح مسائل کارفرمایان متفاوت بوده و عدالت حکم می‌کند که قانون اختصاص یارانه‌های انرژی و دیگر موارد مبتلابه متفاوت باشد.

وی در ادامه گفت: تفکر بسیجی و جهادی که الگوی آن را درمنش رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی دیدیم می‌تواند به جریان‌سازی ما کمک نماید و این تفکر است که ما را در تحقق همه‌ی اهدافمان کمک خواهد کرد. به عینه شاهد بودیم که خدمات برآمده از این نوع رویکرد‌ها چگونه مورد اقبال مردم و اقشار مختلف قرار گرفته است.

سرهنگ عطایی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان نیز گفت: هیات اندیشه ورز محلی برای تولید فکر و رفع مشکلات است و مسائلی همچون رفع موانع تولید، مسائل کارگران و کارفرمایان و راهکار‌های لازم جهت تحقق جهش تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

رحمانی رییس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان نیز گفت: بیش از ۶۷ درصد مردم استان ما به نحوی عضو شبکه‌ی گسترده‌ی کارگری و کارفرمایی هستند. در این هیئت اندیشه ورز باید مشکلات این قشر عظیم را رفع نماییم و در این راستا باید بستر لازم فراهم شود تا آنها بتوانند به راحتی مشکلات خود را مطرح نمایند.

بهرامی عضو هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات نیز گفت: راهکار‌های خوبی جهت تحقق شعار سال وجود دارد که در هیئت اندیشه ورز باید مصوب و پیگیری شود. 

وی افزود: یکی از مسائلی که می‌توان در هیات اندیشه ورز پیگیری کرد مردمی کردن تولید با دخالت هرچه بیشتر تعاونی‌هاست و درگیر کردن اقشار با کار و تولید مستلزم حمایت از سوی اداره کل تعاون می‌باشد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید
«بهرام شکوری» رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران در نشست «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب با فعالان اقتصادی:

لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید