تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۷۲۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
افزایش درآمد ۳ درصدی سالانه ذوب آهن؛

سهم صادراتی ذوب آهن رشد شارپی را تجربه کرد/ درآمد‌های ذوب آهن استوار بر تیرآهن‌های تولیدی

سهم صادراتی ذوب آهن رشد شارپی را تجربه کرد/ درآمد‌های ذوب آهن استوار بر تیرآهن‌های تولیدی
‌می‌متالز - شرکت ذوب آهن میزان درآمد صادراتی که در کارنامه مالی خود ارائه کرد نسبت به ماه گذشته ۳۱۳ درصد افزایش درآمدزایی را تجربه کرد

به گزارش می‌متالز، شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری میزان درآمدی از فروش محصولات تولیدی کسب کرد ۴ هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان بود، ذوب در آغاز فصل تابستان به درآمد تجمیعی ۱۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

ذوب آهن اصفهان در چهارمین ماه از سال جاری درآمد عملیاتی که به اطلاع سهامداران خود رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رسید برابر با ۳ هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان بود و در بازار صادراتی نیز درآمد حاصل‌شده بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان به ثبت رسید.

سهم صادراتی ذوب آهن رشد شارپی را تجربه کرد +بورس نیوز

درآمد داخلی ذوب آهن اصفهان در تیرماه سال جاری دربرگیرنده‌ی ۷۳ درصد از درآمد ماهانه در این دوره بود و مابقی آن نیز به بازار صادراتی تعلق گرفت. "ذوب" از فروش محصولات تولیدی خود درآمد عملیاتی که به دست آورد در مقایسه با تیرماه سال گذشته ۳ درصد افزایش را به دنبال داشت.

شرکت ذوب آهن میزان درآمد صادراتی که در کارنامه مالی خود ارائه کرد نسبت به ماه گذشته ۳۱۳ درصد افزایش درآمدزایی را تجربه کرد و درآمد تجمیعی به دست آمده از فعالیت در این بازار برابر با ۲ هزار و ۶۶۳ میلیارد تومان بود.

میزان درآمدی که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در تیرماه سال جاری به دست آورد مربوط به فروش «تیرآهن، کلاف، میلگرد، شمش کالایی، ریل، شمش چدن و فراورده‌های جانبی» بود، محصولات که در بازار‌های داخلی و صادراتی مشترک هستند شامل تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش چدن و شمش کالایی می‌شود.

سهم صادراتی ذوب آهن رشد شارپی را تجربه کرد +بورس نیوز
بیشترین میزان درآمدی که توسط این شرکت فولادی در تیرماه به ثبت رسید مربوط به «تیرآهن» با یک هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان در بازار داخل کشور بود و در بازار صادراتی نیز توانست یک هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان از فروش شمش کالایی درآمدزایی داشت.

نرخ فروش «تیرآهن» در بازار داخل کشور نزدیک به ۲۷ میلیون و ۴۸۹ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت، این نرخ نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۳ درصد افزایش یافت. همان‌طور که گفته شد دیگر محصول درآمدزای ذوب‌ آهن اصفهان مرتبط با شمش کالایی بود. نرخ فروش این محصول ۲۲ میلیون تومان شناسایی شد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده