تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۴۷۲۱۲
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری طی بازدید از مرکز خیریه امین بروجن مطرح کرد:

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای مسوولیت اجتماعی و توسعه پایدار منطقه همواره نقش موثری ایفا نموده است

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای مسوولیت اجتماعی و توسعه پایدار منطقه همواره نقش موثری ایفا نموده است
‌می‌متالز - شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به توسعه مرکز خیریه نگهداری از سالمندان امین بروجن اختصاص داد.

به گزارش می‌متالز، روز یکشنبه هفتم مردادماه مدیرعامل شرکت ورق خودرو و فرماندار شهرستان بروجن از همه بخش‌های مرکز خیریه (نگهداری سالمندان) امین بروجن بازدید کردند.

در ابتدای این برنامه فرماندار شهرستان بروجن ضمن تقدیر از مساعدت‌ها و حمایت‌های شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از نهاد‌ها و مراکز منطقه گفت: شرکت ورق خودرو همواره نقشی بی‌بدیل در توسعه پایدار استان و منطقه ایفا نموده است.

فتاح کرمی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تأکید نمود و خواهان مشارکت هرچه بیشتر بخش صنعت استان در این حوزه شد و اظهار امیدواری نمود که دیگر واحد‌ای صنعتی با الگو برداری از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سهم بیشتر از توسعه منطقه را به خود اختصاص دهند.

سپس حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از فرصت بازدید از مرکز خیریه امین بیان کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری همواره جهت مشارکت در توسعه همه جانبه منطقه و استان آمادگی کامل دارد و تلاش برای محرومیت زدایی از چهره منطقه و استان از وظایف مهم بخش صنعت توصیف نمود.

در ادامه محمد قنبری مدیرعامل مجموعه نگهداری از سالمندان امین بروجن از حمایت‌های بی دریغ شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد با تداوم یاری‌رسانی شرکت ورق خودرو و دیگر واحد‌های صنعتی استان دیگر شاهد مشکلات ناشی از کمبود‌ها در این مرکز نباشیم.

گفتنی است مرکز خیریه امین بروجن تنها مرکز نگهداری از سالمندان استان چهارمحال و بختیاری است که با کمک ۴۰میلیارد ریالی شرکت ورق خودرو اقدام به تجهیز این مرکز نموده است.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده