تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۰
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۷۴۱۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
در سومین جشنواره ملی مهارت انجام شد؛

تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت‌آموزی در کشور

تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت‌آموزی در کشور
‌می‌متالز - در سومین جشنواره ملی مهارت که با حضور وزیر کار، وزیر آموزش و پرورش و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت‌آموزی در کشور با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر صورت گرفت.

به گزارش می‌متالز، سومین جشنواره ملی مهارت با شعار مهارت، پل کارآفرینی و اشتغال پایدار، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در محل مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

این جشنواره به تفکیک در چهار بخش شناسایی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان مهارت‌آموزی، شناسایی و تکریم خیرین مهارت‌آموزی، انتخاب و معرفی سفیران مهارت و انتخاب و معرفی بنگاه‌های اقتصادی سرآمد در حوزه مهارت‌آموزی برگزار شد و در بخش خیرین مهارت‌آموزی از شرکت فولاد مبارکه با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با حضور در این جشنواره، لوح تقدیر و تندیس این شرکت را دریافت کرد.

متن لوح تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به شرح زیر است:

«شرکت فولاد مبارکه

ایجاد اشتغال، گسترش فرهنگ کار، مهارت آموزی و توانمندسازی حرفه‌ای جوانان این مرز و بوم جز با همتی سترگ و عزمی راسخ محقق نخواهد شد.

خیرین مهارتی با فهم عمیق نسبت به ضرورت توسعه مهارت و اشتغال، یاریگر فرزندان پر استعداد این مرز و بوم در نیل به افق‌های روشن آینده هستند.

اکنون که توسعه و ارتقا مهارت و اشتغال جوانان کشور به همت نیک‌اندیشان خیرخواه به پدیده‌ای امیدبخش در کشور تبدیل شده است، وظیفه خود می‌دانیم نیت خیر و تلاش ارجمند شما را در این راه صمیمانه ارج نهیم.

امیدوارم خدواند بزرگ شما را در این مسیر خوش فرجام توفیق روزافزون عنایت فرماید.

مهرداد عظیمی
«معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور»

شایان ذکر است این رویداد به صورت سراسری، هم زمان در ۳۱ استان کشور و با حضور رؤسای بنگاه‌های اقتصادی، سفیران مهارت و خیرین مهارتی برگزار شد.

تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت‌آموزی در کشور

تقدیر از شرکت فولاد مبارکه به عنوان خیّر مهارت‌آموزی در کشور

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین