تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۷۴۵۱

قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین امروز اعلام می‌شود

قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین امروز اعلام می‌شود
‌می‌متالز - سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با توجه به درخواست افزایش قیمت پایه، نرخ بلیت اتوبوس تاکنون مشخص نشده است.

به گزارش می‌متالز، «مهدی قلی زاد» سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: از امروز چهارشنبه مردم می‌توانند به تهیه بلیت اتوبوس به مقصد مرز‌های شش‌گانه از طریق سکو‌های اینترنتی فروش بلیت بپردازند.

وی افزود: از اربعین سال گذشته در سکو‌های اینترنتی فهرست انتظار قرار دادیم که در صورت تکمیل ظرفیت با ثبت‌نام در این فهرست به محض ایجاد اولین سرویس به مسافر پیامک ارسال می‌شود.

سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه راوی تمام سرویس‌های اتوبوس به این سامانه مرتبط شده و قابل دسترس مسافران است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت بلیت اتوبوس برای بازه سفر‌های اربعین مشخص شده یا خیر بیان کرد: با مصوبه ستاد مرکزی اربعین با احتساب سفر‌های یکسر خالی اتوبوس‌ها قیمت بلیت دو برابر می‌شود و از ظهر امروز قیمت‌های نهایی اعلام می‌شود.

قلی زاد با بیان اینکه برای رفاه حال مسافران، سفر مستقیم از مبدا تهران تا نجف از طریق ناوگان عراقی فراهم شده است بیان کرد: مسافران می‌توانند از ۱۶ مرداد تا ۲ شهریور با قیمت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اقدام به تهیه بلیت کنند.

سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از طریق مرز‌های زمینی وارد عراق شوند که حدود یک میلیون زائر از مبدا استان تهران اعزام می‌شود و ۳۰ درصد مسافران از طریق ناوگان عمومی و ۷۰ درصد دیگر با خودرو‌های شخصی جابجا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین