تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۸
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۴۷۵۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون قوه قضائیه و معاون وزیر صمت؛

سند مالکیت ۸۱۳ واحد صنعتی استان کرمان اعطا شد

سند مالکیت ۸۱۳ واحد صنعتی استان کرمان اعطا شد
‌می‌متالز - با حضور معاون قوه قضائیه و معاون وزیر صمت و در نشست شورای قضایی استان کرمان، اعطای سند مالکیت ۸۱۳ واحد صنعتی استان کرمان انجام شد.

به گزارش می‌متالز، در نشست شورای قضایی استان کرمان و با حضور «حسن بابایی» معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و جمعی از مدیران کل استان کرمان، اسناد ثبتی ۸۱۳ واحد صنعتی این استان اعطا شد.

«فرشاد مقیمی» که در حاشیه سفر به استان کرمان، در نشست شورای قضایی استان در محل دادگستری کرمان، حضور یافت، اظهار کرد: یکی از درخواست‌های مهم و مکرر سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی، صدور اسناد ثبتی بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد و اسناد صادر شد.

وی افزود: واحد‌های صنعتی برای توسعه نیاز به سرمایه در گردش دارند و برای مراجعه به بانک و ضمانتنامه نیاز به سند است که صدور اسناد شرایط خوبی برای واحد‌های صنعتی فراهم می‌کند تا با دغدغه کمتر کارشان را دنبال کنند.

معاون وزیر صمت، اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که در سال «جهش تولید؛ با مشارکت مردم» داریم همین موضوع است، جلسات تخصصی و نشست‌هایی که داشتیم منجر به انعقاد تفاهم نامه‌های خوبی نیز شده است و توانستیم اسناد قابل توجهی را این مدت ثبت کنیم.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: سال‌های زیادی بود که واحد‌های صنعتی درگیر ثبت اسناد خود بودند، اما اکنون این موضوع تا حد زیادی حل شده و ۸۱۳ واحد صنعتی در همین استان کرمان اسناد مالکیتی خود را ثبت کرده‌اند.

گفتنی است در این نشست بیش از ۶۰۰۰ سند رسمی شهرک‌های صنعتی، مسکن ملی و اراضی کشاورزی به مالکان و نهاد‌های مربوطه اعطا شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین