تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۴۷۶۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سفر به استان آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر صمت از واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی عجب شیر و مراغه

بازدید معاون وزیر صمت از واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی عجب شیر و مراغه
‌می‌متالز - معاون وزیر صمت در سفر به استان آذربایجان شرقی از واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی عجب شیر و مراغه بازدید به عمل آورد.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به‌همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی و «فرید موسوی» نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی از واحد صنعتی دانش بنیان تولید انواع قطعات ریخته گری و واحد تولید انواع کیسه پلی پروپیلن و جامبوبگ در شهرک صنعتی عجب شیر بازدید به عمل آورد.

وی همچنین کارخانه تولید شیشه مراغه و واحد صنعتی تولید کننده انواع روغن موتور و گریس در شهرک صنعتی مراغه را مورد بازدید قرار داد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این بازدید‌ها از نزدیک در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسائل و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع موجود، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

مقیمی همچنین در ابتدای سفر خود، با حضور در گلشن زهرا شهرستان مراغه و نثار فاتحه برای شهید خدمت استاندار فقید، زنده یاد مالک رحمتی با آرمان‌های والای شهداء تجدید میثاقی دوباره کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده