تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۷۳۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کوچکی‌نژاد:

رونق تولید باید در پیشانی بسیاری از برنامه‌های راهبرد‌های دولت چهاردهم قرار گیرد

رونق تولید باید در پیشانی بسیاری از برنامه‌های راهبرد‌های دولت چهاردهم قرار گیرد
‌می‌متالز - نماینده مردم «رشت و خمام» در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت چهاردهم باید در کنترل و هدایتگری فرآیند‌های اقتصادی نقش آفرینی کرده و از مداخلات بی جا در اقتصاد صرف نظر کند.

به گزارش می‌متالز، جبار کوچکی‌نژاد، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور و بیان نکاتی در رابطه با استفاده از ظرفیت‌های کشور و همچنین اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی، گفت: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ نکاتی مهمی را جهت حرکت دولت آقای پزشکیان مطرح کردند که باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم «رشت» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری در سخنرانی خود تاکید داشتند که مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار گیرد، بیان کرد: این تاکید، تاکید درستی بود چراکه در حال حاضر باید برای برخی از بحران‌ها به ویژه بحران در صندوق‌های بازنشستگی چاره‌اندیشی کرد.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروجی اقدامات دولت چهاردهم باید منجر به رونق تولید شود، بیان کرد: باید جلوی برخی کارشکنی‌ها در راه و مسیر تولید گرفته شود. همچنین تا زمانی که تولید رونق نگیرد، نمی‌توانیم امیدوار به رفع برخی مشکلات اقتصادی در سایر بخش‌ها باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق تولید باید در پیشانی بسیاری از برنامه‌های راهبرد‌های دولت چهاردهم قرار گیرد، ادامه داد: رونق تولید حتما مشکلاتی همچون کاهش نرخ تورم و همچنین اشتغالزایی جوانان را برطرف خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نباید برای رفع معضلات اقتصادی راه‌های اشتباه و آزموده شده گذشته را پیمود، بیان کرد: رونق تولید بدون توجه به بخش خصوصی و همچنین تمرکز بر مشارکت مردم در اقتصاد محقق نمی‌شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه دولت باید سیاست رگلاتوری و نه مداخله‌کننده در اقتصاد را دنبال کند، بیان کرد: دولت چهاردهم باید در کنترل و هدایتگری فرآیند‌های اقتصادی نقش‌آفرینی کند و از مداخلات بی جا در اقتصاد صرف نظر کند چراکه این موارد آسیب‌رسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده