تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۴۷۸۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
گزارش عملکرد یک ماهه تیر ۱۴۰۳؛

رشد درآمد صادراتی “کگهر”

رشد درآمد صادراتی “کگهر”
‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در خرداد ۱۴۰۳، ۹۲ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در دوره یک ماهه تیرماه ۱۴۰۳ توانست درآمدی ۲۵ هزار ۸۷۵ میلیارد و ۹۷ میلیون ریالی را کسب کند. درآمد عملیاتی این شرکت در خرداد ۱۴۰۳، ۴۹ هزار ۵۳۲ میلیارد و ۹۱۸ میلیون ریال بود.

بر همین اساس درآمد عملیاتی این شرکت در دوره یک ماهه تیر۱۴۰۳، نسبت به دوره یک ماهه خرداد ۱۴۰۳ با افت ۴۷ درصدی همراه شد. درآمد عملیاتی این شرکت در تیر ۱۴۰۲، ۴۲ هزار ۶۹۸ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال بود.

بر این اساس درآمد عملیاتی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در تیرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته با افت ۳۹ درصدی همراه گردید.

از مجموع درآمد عملیاتی شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین در تیر سال جاری، ۷۸ درصد به فروش داخلی و ۲۲ درصد به فروش صادراتی محصولات این شرکت اختصاص داشت.

این شرکت در خرداد ۱۴۰۳، ۹۲ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و ۸ درصد را از فروش صادراتی محصولات خود کسب کرد.

همچنین در تیر سال گذشته این شرکت ۸۱ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و ۱۹ درصد را نیز از فروش صادراتی محصولات خود کسب کرد.

روند درآمدزایی حاصل از فروش شرکت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین ” کگهر”

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در تیر ۱۴۰۳، از فروش داخلی محصولات خود درآمدی ۲۰ هزار ۳۱۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریالی را کسب کرد. درآمد حاصل از فروش داخلی این شرکت در خرداد ۱۴۰۳، ۴۵ هزار ۶۵۰ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال بود.

در نتیجه شاهد افت ۵۵ درصدی در درآمد فروش داخلی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در تیر ۱۴۰۳، نسبت به خردادماه ۱۴۰۳، بودیم. سهم درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات ” کگهر ” از مجموع درآمد عملیاتی آن در تیرماه سال گذشته، ۳۴ هزار ۶۱۴ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال بود. در نتیجه درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات این شرکت در تیر ۱۴۰۳، نسبت به تیر سال گذشته با افت ۴۱ درصدی همراه گردید.

روند درآمدزایی حاصل از فروش صادراتی ” کگهر “

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در خرداد ۱۴۰۳، توانست از فروش محصولات خود درآمد صادراتی ۲ هزار ۷۵۲ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریالی داشته باشد. درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت با رشد ۱۰۲درصدی در تیر ۱۴۰۳ نسبت به خرداد ۱۴۰۳، به ۵ هزار ۵۶۲ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال افزایش یافت.

درآمد عملیاتی ” کگهر ” در تیر ۱۴۰۲، از فروش صادراتی محصولات آن ۸ هزار ۸۴ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال بود. درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت در تیر ۱۴۰۳، نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته با افت ۳۱ درصد روبرو شد.

روند تولید ” کگهر “

مجموع حجم تولید محصولات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در تیر ۱۴۰۳، ۳ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۹۵۸ تن در سامانه کدال درج گردید. درخرداد ۱۴۰۳، نیز مجموع حجم تولیدات این شرکت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۳۳۲ تن بود. با مقایسه حجم تولید محصولات این شرکت در تیر سال جاری نسبت به خرداد ۱۴۰۳، شاهد افت ۱۲ درصدی در تولیدات این شرکت خواهیم بود.

همچنین مجموع حجم تولیدات ” کگهر ” در دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۲، برابر با ۳ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۵۱۷ تن بود.

روند فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

این شرکت در تیر ۱۴۰۳، ۲۲ درصد از مجموع محصولات تولید شده خود را به فروش رساند. در خرداد ۱۴۰۳، نیز ۳۷ درصد از مجموع محصولات تولید شده این شرکت به فروش رسید.

مجموع حجم فروش محصولات شرکت مذکور در تیر ۱۴۰۳، ۷۲۸ هزار و ۵۱۷ تن در کدال درج گردید.

درحالی که مجموع حجم فروش محصولات تولیدی شرکت در خرداد ۱۴۰۳، یک میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۳ تن بود. بر این اساس مجموع حجم فروش محصولات شرکت در تیر ۱۴۰۳، نسبت به خرداد ۱۴۰۳، با افت ۴۸ درصدی روبرو شد. درتیر ۱۴۰۲، مجموع حجم فروش ۴۴ درصد از مجموع حجم محصولات تولید شرکت معادل با یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۴۸ تن بوده است.

در نتیجه مجموع حجم فروش محصولات این شرکت در تیر ۱۴۰۳، نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افت ۵۰ درصدی همراه شد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین