تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۵۷
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۷۹۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

ادامه افت قیمت بزرگ‌ترین ارز‌های رمزنگاری شده دنیا

ادامه افت قیمت بزرگ‌ترین ارز‌های رمزنگاری شده دنیا
‌می‌متالز - بیت‌کوین به زیر ۵۴ هزار دلار رسید و اتریوم ۱۶ درصد سقوط کرد.

به گزارش می‌متالز، قیمت بزرگ‌ترین ارز‌های رمزنگاری شده جهان همچنان به کاهش خود ادامه می‌دهند، زیرا سرمایه‌گذاران آخرین داده‌های بازار کار ایالات‌متحده را بررسی کردند و دریافتند نرخ بیکاری در ماه جولای صعود کرده و ظاهرا نگرانی‌ها را در مورد ثبات اقتصادی این کشور افزایش داده است.

این گزارش که نشان داد اشتغال غیرکشاورزی در ایالات‌متحده کمتر از حد انتظار است، جمعه گذشته نیز باعث فروش عمده در وال استریت شد.

مارکت گزارش کرد، بیت‌کوین ۷.۷۰ درصد سقوط کرد و به ۵۳ هزار و ۱۵۹.۸۷ دلار رسید. اتریوم ۱۶.۹۰ درصد نزول کرد و در همان زمان ۲۲۴۳.۰۵ دلار معامله شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱۱.۷۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۶۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۹۶ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳.۳۲ میلیارد دلار است که ۸۴.۳۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۵۷ میلیارد دلار است که ۵.۳۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۱۵.۰۱ میلیارد دلار است که ۹۳.۲۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین