تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۸
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۴۹۲۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

فعالیت فروش ماینر‌ها افزایش یافت

فعالیت فروش ماینر‌ها افزایش یافت
‌می‌متالز - فعالیت فروش ماینر‌ها افزایش یافت، زیرا بیت‌کوین برای مدت کوتاهی به ۴۹ هزار دلار نزول کرد و تقریبا ۲۲ میلیون دلار ضرر روزانه متحمل شد.

به گزارش می‌متالز، هش ریت شبکه بیت‌کوین در اوایل این هفته به دنبال افزایش فروش از سوی نهاد‌های استخراج کوچک‌تر به بالاترین حد خود رسید و در همین زمان، قیمت هش ماینر به پایین‌ترین سطح سقوط کرده است.

بر اساس گزارش کریپتو کوانت، هش ریت بیت‌کوین در حال حاضر در ۶۲۷ اگزاهش در ثانیه (EH/s) قرار دارد که نشان‌دهنده بهبود قابل توجهی از کاهش ۸.۵ درصدی در ماه جولای است. این افزایش زمانی رخ داد که بیت‌کوین تلاش کرد تا بالای ۵۸ هزار دلار باقی بماند و در سطحی ۲۰ درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی ۷۳ هزار دلار معامله می‌شود.

کریپتو نوشت، افزایش نرخ هش برای ماینر‌ها دشوارتر است، زیرا استخراج هر بلوک سخت‌تر و رقابتی‌تر می‌شود و به قدرت محاسباتی بیشتر و افزایش هزینه‌های انرژی نیاز دارد. با این حال، چنین اتفاقی همچنین به معنای امنیت بالا برای بزرگ‌ترین بلاک‌چین است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۰۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۴ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۲۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۷ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶.۶۶ میلیارد دلار است که ۳۸.۸۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۴۹ میلیارد دلار است که ۶.۸۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۳.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۰.۲۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده