تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۱۸
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۷۹۳۵
سرویس خبر : انرژی

ثبت رکورد جدید فعالیت بدون وقفه در واحد اسید استیک پتروشیمی فن‌آوران

ثبت رکورد جدید فعالیت بدون وقفه در واحد اسید استیک پتروشیمی فن‌آوران
‌می‌متالز - پتروشیمی فن‌آوران با تلاش شبانه‌روزی کارکنان موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه در تولید بدون وقفه واحد اسید استیک شد.

به گزارش می‌متالز، مجتمع پتروشیمی فن‌آوران با تلاش شبانه روزی کارکنان در واحد‌های مختلف عملیاتی موفق به ثبت رکورد جدید در فعالیت بدون وقفه واحد اسید استیک شد.

بر پایه این گزارش، فعالیت بی‌وقفه و مداوم واحد اسید استیک شرکت پتروشیمی فن‌آوران تا روز ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ از مرز ۱۰۶ روز عبور کرده است که این رکورد جدید بیش از آخرین رکورد فعالیت بدون وقفه شرکت در سال ۱۳۹۴ است.

ثبت این رکورد در گرمای سوزان ماهشهر در حالی محقق شده است که در خردادماه سال جاری، پتروشیمی فن‌آوران توانست بالاترین میزان تولید ماهانه خود را با تولید حدود ۱۵ هزار تن اسید استیک که از زمان راه‌اندازی مجتمع تاکنون بی‌سابقه بوده است، به ثبت رساند.

لازم به ذکر است، واحد اسید استیک پتروشیمی فن‌آوران به عنوان تنها تامین کننده این محصول راهبردی در کشور با تولید سالیانه ۱۵۰ هزار تن به‌عنوان یکی از بخش‌های کلیدی تولید در صنعت پتروشیمی به شمار می‌رود.

گفتنی‌ست، اسید استیک به‌عنوان یک محصول با ارزش و استراتژیک در تولید بسیاری از محصولات صنعتی و مصرفی همچون وینیل استات مونومر، عطر، الیاف مصنوعی، منسوجات، جوهر رنگ، بطری نوشیدنی‌های مختلف، لاستیک، پلاستیک، سموم دفع آفات، چسب های‌چوبی، فیلم‌های عکاسی و… نقش اساسی ایفا می‌کند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین