تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۱۳
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۸۴۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حضور فعال بانک تجارت در نمایشگاه‌های صنعت مالی و لوازم خانگی

حضور فعال بانک تجارت در نمایشگاه‌های صنعت مالی و لوازم خانگی
‌می‌متالز - بانک تجارت با حضور فعال در دو نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) و لوازم خانگی (هامکس) آخرین محصولات و خدمات خود در حوزه‌های مختلف را معرفی می‌کند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با برپایی غرفه‌ی خدمات تخصصی و ارائه محصولات نو از روز جمعه نوزدهم تا دوشنبه ۲۲ مردادماه در دو نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) و لوازم خانگی (هامکس) حضور فعال دارد.

علاقمندان به آشنایی با خدمات و محصولات بانک تجارت می‌توانند با حضور در نمایشگاه صنعت مالی، واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۷، غرفه ۷۱۶ و نمایشگاه لوازم خانگی، سالن ۱-۴۴، غرفه ۱۲ در این رویداد شرکت کنند.

بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از غرفه بانک تجارت

در نخستین روز برگزاری نمایشگاه صنعت مالی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه بانک تجارت از آخرین محصولات بانک تجارت کسب آگاهی کرد.

سیدشمس‌الدین حسینی در این بازدید ضمن بررسی خدمات بانک تجارت ویژه اقشار مختلف جامعه از جمله ارائه ابزار‌های تسهیل‌کننده تولید و فروش کالای ایرانی، در جریان کیفیت و نحوه طراحی و کاربری محصولات جدید این بانک قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین