تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۸۴۵۵
سرویس خبر : انرژی

بازدید وزیر کشور از جایگاه‌های سیار عرضه سوخت در منطقه آبادان

بازدید وزیر کشور از جایگاه‌های سیار عرضه سوخت در منطقه آبادان
‌می‌متالز - وزیر کشور در سفر به آبادان از جایگاه‌های سیار عرضه سوخت در منطقه و نحوه سوخت‌رسانی این جایگاه‌ها بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، «احمد وحیدی» در این بازدید ضمن دیدار با مسوولان، دست‌اندرکاران و موکب‌داران استان‌های مختلف کشور، از اقدام‌ها و خدمات انجام‌شده در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه قدردانی کرد.

محمد بنی‌سعید، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، که در این بازدید وزیر کشور را همراهی می‌کرد، گفت: به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، عملیات ذخیره‌سازی، حمل‌ونقل و عرضه سوخت به صورت مطلوب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سه جایگاه سیار عرضه سوخت در محور مواصلاتی منتهی به شلمچه جانمایی شده و استقرار یافته است، افزود: چهار موکب خدمت‌رسان نیز در منطقه مستقر شده که دو موکب در آبادان، یک موکب در ماهشهر و یک موکب در هندیجان دایر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان بیان کرد: از دیگر خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، نصب اسکیدگاز (تأسیسات سیلندر پرکنی) برای دومین سال متوالی در نقطه صفر مرزی است.

منبع: شانا

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین