تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۸۹۷۷
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل پیشین پالایشگاه ستاره خلیج فارس:

گزینه پیشنهادی وزارت نفت فردی شایسته برای تأمین منافع ملی کشور در صنعت نفت است

گزینه پیشنهادی وزارت نفت فردی شایسته برای تأمین منافع ملی کشور در صنعت نفت است
‌می‌متالز - مدیرعامل پیشین پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: گزینه پیشنهادی وزارت نفت فردی شایسته برای تأمین منافع ملی کشور در صنعت نفت است.

به گزارش می‌متالز، «محمدعلی دادور» با استقبال از معرفی محسن پاک‌نژاد به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نفت دولت چهاردهم دراین‌باره افزود: دوستانی که از نزدیک با ایشان کار کرده‌اند، نسبت به موفقیت ایشان در این سمت امیدوارند.

وی با اشاره به اینکه ناترازی انرژی برای کشوری که حدود ۱۱۰ سال قدمت در صنعت نفت دارد، گفت: این وضع زیبنده نیست و فردی که در این مسند قرار می‌گیرد، باید بتواند این چالش را با کمک دیگر دستگاه‌ها برطرف کند و ایشان از نظر من بزرگ‌ترین چالشی که دارند، همین بحث ناترازی گاز و بنزین است که البته با توجه به رزومه قوی کاری، این توانمندی در ایشان وجود دارد.

مدیرعامل پیشین شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس تصریح کرد: امیدواریم همه افراد، گروه‌های سیاسی، شخصیت‌های اثرگذار و تصمیم‌گیر بتوانند کل مجموعه کشور و صنعت نفت را در نظر گرفته و منافع ملی را ارجح بر منافع شخصی بدانند و از این منظر، از نظر من ایشان فردی شایسته و دلسوز برای جایگاه وزارت نفت است.

دادور بیان کرد: امیدواریم ایشان با تعامل و همفکری مؤثر با دیگر وزرا، چالش‌های اصلی کشور و صنعت را به ویژه در شرایط تحریم برطرف کند و جامعه به سمت پویایی برود و گشایش‌های اقتصادی رخ دهد.

منبع: شانا

عناوین برگزیده