تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۴۹۰۴۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش ۸ محصول ایران‌خودرو از امروز تا اول شهریور شروع شد

فروش ۸ محصول ایران‌خودرو از امروز تا اول شهریور شروع شد
‌می‌متالز - فروش ۸ محصول ایران‌خودرو شامل ری‌را، پژو ۲۰۷ دستی، تارا، راناپلاس، سورن‌پلاس و هایما و دو محصول برقی از امروز تا اول شهریور شروع شد.

به گزارش می‌متالز، ایران خودرو در حالی اخیرا " بعد از ۱.۵ سال وفقه، شرایط پیش‌فروش و فوق‌العاده ۶ محصول و مراحل، زمان‌بندی انجام ثبت درخواست و فهرست ۱۰ بانک عامل برای حساب وکالتی را اعلام کرده که برنامه فروش ۸ محصول این شرکت از امروز آغاز شد که پنچشنبه آینده اول شهریور ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، محصولات شامل ری‌را، پژو ۲۰۷ دستی، تارا، راناپلاس، سورن‌پلاس و هایما (بنزینی) و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT هستند که به صورت پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده و طبق اولویت‌بندی و در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری عرضه می‌شود.

متقاضیان جدید هر سه گروه عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) و جایگزینی خودرو‌های فرسوده می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

مراحل و زمان‌بندی انجام ثبت درخواست (متقاضیان عادی)

۱. وکالتی کردن حساب و مسدودی ۲۳۰ میلیون تومان تا پایان ساعت ۲۴ شنبه ۲۷ مرداد نزد بانک‌های عامل

۲. ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتی کردن حساب و مسدودی مبلغ تعیین شده نزد بانک‌های عامل از چهارشنبه ۲۴ مرداد تا سه‌شنبه ۳۱ مرداد

۳. اطلاع‌رسانی نتایج اولویت‌بندی از سوی شرکت ایران‌خودرو

۴. فراخوان متقاضیان اولویت‌بندی شده جهت واریز وجه و انجام ثبت‌نام طبق زمان‌بندی و اولویت‌های تعیین‌شده

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده