تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۵۰
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۴۹۰۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتصاب اعضای شورای فن بازار تخصصی معدن و صنایع معدنی

انتصاب اعضای شورای فن بازار تخصصی معدن و صنایع معدنی
‌می‌متالز - اعضای "شورای فن بازار تخصصی معدن و صنایع معدنی" از سوی محمدرضا موثقی‌نیا معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو منصوب شدند.

به گزارش می‌متالز، اعضای این شورا شامل مجتبی جباری‌پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران، سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی و فرهاد فرشاد مدیر پژوهش و فناوری ایمیدرو، عبدالله شه‌بخش مدیرعامل آلومینای جاجرم، یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، کامران وکیل نماینده اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی، مهدی تقی‌زاده از شرکت کیمیاگران کاسپین؛ کارگزار تجارت فناوری در فن بازار تخصصی صنعت معدن و مجید وفایی‌فرد مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری و مدیر فن بازار تخصصی معدن و صنایع معدنی هستند.

ایجاد فن‌ بازار تخصصی معدن توسط ایمیدرو و با اجرای ایمینو با رویکرد پیوند میان فناوری‌های معدنی و صنایع فعال این حوزه انجام می‌شود. توافق‌نامه همکاری برای ایجاد فن‌ بازار تخصصی معدن، اردیبهشت‌ماه امسال در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ (نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری) بین شبکه فن بازار ملی ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به امضا رسید.

در قالب این توافق‌نامه همکاری قرار است با شناسایی نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و شناسایی ۳۰۰ قلم کالای وارداتی، تامین این نیاز‌ها را تسهیل کند. صنایع معدنی می‌توانند مشکلات خود را به این شرکت‌ها اعلام کرده و راه‌حل‌های فناورانه به دست بیاورند.

فن بازار ملی ایران، با شناخت ظرفیت‌های موجود به رفع نیاز‌های این حوزه می‌پردازد و به سرمایه‌گذاری حوزه معدن کمک می‌کند.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده
تداوم رشد بورس؟
اهالی بازار سرمایه ادامه محدودیت دامنه‌نوسان را به نفع بورس نمی‌دانند

تداوم رشد بورس؟