تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۹۲۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آغاز ثبت نام یازدهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی

آغاز ثبت نام یازدهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی
‌می‌متالز - سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری ایمیدرو از آغاز ثبت نام یازدهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، فرهاد فرشاد با اشاره به موضوع «فرهنگ سازی ارتقای بهره‌وری در بخش معدن و صنایع معدنی» و «افزایش توان تخصصی کارشناسان فعال این بخش»، به عنوان اهداف یازدهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی، گفت: فرآیند ارزیابی جایزه، سازمان‌ها را از ابعاد مختلف ارزیابی کرده و سطح بلوغ شرکت از بعد بهره‌وری و تعالی را مشخص و فرصت‌های بهبود را نیز شناسایی می‌کند.

وی افزود: برگزاری این جایزه کمک می‌کند تا شرکت ها، طرح‌ها و اقدامات بهبود را برای دستیابی به سطوح بالاتر کیفیت و بهره‌وری تعریف و اجرا کنند و در راستای تولید کالای با کیفیت‌تر و باارزش افزوده بیشتر گام بردارند.

سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری ایمیدرو با استقبال از حضور شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی برای ثبت نام در جایزه بهره‌وری، تصریح کرد: علاقه‌مندان به این دوره، به آدرس (http://imidro.gov.ir/bahrevari) بخش ثبت نام، مراجعه کنند و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به دریافت، تکمیل و ارسال فرم ثبت نام تا تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ به این سازمان اقدام کنند.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده