تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۴۳
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۹۴۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واریز ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی

واریز ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی
‌می‌متالز - مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: مکاتبات اداری برای تزریق ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه انجام شده است و در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی هستیم.

به گزارش می‌متالز، قادر معصومی‌خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از آخرین جزییات واریزی ۱۰ همتی از سوی بانک مرکزی به صندوق توسعه بازار سرمایه خبر داد و گفت: در چند روز گذشته، مدیران و معاونان سازمان بورس جلساتی را با مدیران بانک مرکزی برای حمایت از بازار سرمایه برگزار کردند.

او اعلام کرد: همچنین طبق جمع‌بندی انجام شده در جلسه شورای عالی بورس، مکاتبات اداری و فرآیند‌های قانونی برای واریز ۱۰ همت نقدینگی به صندوق توسعه بازار سرمایه انجام شده و اکنون در انتظار تایید نهایی بانک مرکزی برای انجام این واریزی‌ها هستیم. امیدواریم به زودی مسائل اداری و مقرراتی رفع و مجوز واریز از طرف بانک مرکزی صادر شود.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان گفت: در این زمینه پیگیری‌های لازم از سوی سازمان بورس، صندوق توسعه بازار سرمایه و سایر ارکان و نهاد‌ها انجام شده و اکنون در انتظار جمع‌بندی بانک مرکزی برای ابلاغ مجوز و واریز این مبالغ هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده