تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۹۵۵۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

مراسم اختتامیه اولین المپیاد مشاوران و کارشناسان هیوندای شرکت KTL برگزار شد

مراسم اختتامیه اولین المپیاد مشاوران و کارشناسان هیوندای شرکت KTL برگزار شد
‌می‌متالز - اولین المپیاد مشاوران سرویس و کارشناسان پذیرش هیوندای شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) با حضور مدیران نمایندگی‌های مجاز و مشاوران سرویس و مدیران شرکت، به پایان رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) بازوی اجرایی خدمات پس از فروش هیوندای شرکت کرمان موتور، اولین المپیاد مشاوران سرویس و کارشناسان پذیرش هیوندای این شرکت را برگزار کرد.

برگزاری این المپیاد بر اساس استاندارد‌های شرکت هیوندای و شرکت کرمان موتور با اجرای آزمون کتبی و عملی شبیه‌سازی شده در روز‌های پنجشنبه ۲۵ مرداد و جمعه ۲۶ مرداد، انجام شد. مراسم اختتامیه این رویداد جمعه ۲۶ مرداد در هتل المپیک تهران با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.

در برنامه مراسم اختتامیه، از منتخبین کمپین مسوولیت اجتماعی شرکت که سال گذشته مطرح شده بود، به نام‌های KTL قهرمان، KTL هنرمند و KTL خلاق تقدیر شد. همچنین در این گردهمایی از نمایندگان برتر سال ۱۴۰۲ با اهدای تندیس و لوح سپاس، قدردانی شد.

مدیر عامل شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) در این مراسم ضمن بررسی وضعیت موجود و اشاره به مسیر آینده شرکت، خبر داد: شرکت KTL برای واردات خودرو‌های هیوندای مدل جدید در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

مجید بخشایش به تامین قطعات اصلی خودرو‌های هیوندای نسل‌های قدیم تا نسل جدید طبق گذشته اشاره کرد و گفت: رسالت شرکت KTL تامین قطعات اصلی با کیفیت و ارائه گارانتی تعویض برای قطعات است؛ بنابراین مالکین خودرو‌های هیوندای نگرانی کمبود قطعات در کشور را نداشته باشند.

منبع: فردای اقتصاد

عناوین برگزیده